nedjelja, 22. rujna 2013.

Rana jesen

Stiže nam za mnoge najljepše godišnje doba.
Predivna. Puna boja, zvukova i mirisa...
Lijepe su šetnje u jesensko popodne, kada lišće šušti pod nogama, a miris pečenih kestena mami iza svakog ugla.
Zvuk motorne pile u susjedstvu, tako ne romantičan, ali siguran nagovjestitelj jeseni. Čujem ga i ne čujem. U mislima se vraćam u djetinjstvo , prisjećam se početka školske godine  i tog zvuka  koji me je do škole pratio.
Rana jesen - dok se priroda sprema za zimski san - ja se pomalo tajno veselim i pripremam moj fotić da snimim sutone rane jeseni, dane koji započinju maglom i traju kratkom  bistrinom do svježih večeri... Ona svojim bojama  golica moju maštu i potiče me da zabilježim svaki trenutak okom kamere.

Mnogi uživaju u njezinom dolasku, drugi žale za toplim ljetom, jer na red su došle i prve kiše, koje sa sobom donose oblake i tmurno hladnije vrijeme.


Jesen - ona je ta -  moćna, bogata, romantična, zagonetna i sjetna ............











Na sjevernoj polutki jesen traje dio rujna, cijeli listopad, studeni i dio prosinca, a na južnoj Zemljinoj polutki dio ožujka, cijeli travanj, svibanj i dio lipnja. To znači da na južnoj polutki 
počelo je proljeće !!


Mojim čitateljima želim lijep i veseo početak jeseni !!

Mario



Broj komentara: 6:

  1. Čestitke za lijep trenutak na svom blog. Mario!!!
    Lijepe riječi ... čista poezija ... prekrasne fotografije ... oči oči ...
    Ja također stvarno poput jesen
    Sretan Jesen!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obrigado pelos comentários agradáveis!
      Desejo a todos os residentes no Brasil bom começo para a primavera!
      saudação

      Izbriši
  2. Lijepa opisana jesen,
    Hvala na lijepim čestitkama.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jesen stiže Dunjo moja, je več ljepa pesma a ti si ostavio za nas divne fotke i ljepe misli, hvala ti Mario

    OdgovoriIzbriši

Molim da Vaši komentari ne sadrže nepristojne sadržaje .
Hvala