četvrtak, 12. rujna 2013.

ČERVAR-PORAT , ljetovanje

Nitko nije bio sretniji od nas tog dana kada smo konačno krenuli.
Krenuli smo na ljetovanje, u našu najdražu destinaciju Červar u koju idemo svake godine.
Mjestašce je to u kojeg smo se svako ljeto vraćali i  uvijek iznova uživali u tom prekrasnom moru , šljunkovitoj plaži, bajkovitoj  šumi , stijenama s kojih smo skakali i ronili, druženjima i osjećali smo se tako nesputani, slobodni , tako sretni !
O naše ovo godišnjem ljetovanju znate sve , neću vas zamarati opisima i novim dogodovštinama.

Neka ove fotografije dočaraju naše ljetovanje !!











Pozdrav dragi moji, dobri mi i veseli bili!





Broj komentara: 12:

  1. Many thanks for sharing !!! Lovely set !!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Many thanks for sharing !!!
    Lovely set

    OdgovoriIzbriši
  3. Mario, Hvala prikazuju vaš odmor fotografija!!! Lijepe trenutke!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti na posjeti blog !!
      lijep pozdrav prijateljice !

      Izbriši
  4. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uživala sam u prekrasnim morskim čarima krajolika s obitelji.
    Bilo je kratko ali slatko.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uživala sam u prekrasnim morskim čarima krajolika s obitelji.
    Bilo je kratko ali slatko.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prošlo ljetovanje sam provela Vrsaru i bilo mi je predivno, pa ću probati skoknuti do tamo i ove godine. vrsar

    OdgovoriIzbriši

Molim da Vaši komentari ne sadrže nepristojne sadržaje .
Hvala