četvrtak, 4. travnja 2013.

Google+



Krajem lipnja 2011, Google je pokrenuo društveno umrežavanje i uslugu nazvanu Google+ . 
 14. srpnja 2011, Google je objavio da Google+ dosegao 10 milijuna korisnika, samo dva tjedna nakon što je pokrenut u ovoj "ograničenim" probni faze.  Nakon četiri tjedna u rada, to je dosegao 25 milijuna korisnika.
Dobio sam priliku da se predstavim cijelom svijetu, pokažem tko sam i što me zanima.
Odabrao sam fotografiju profila, dodao zanimljivosti o sebi
proučio pravila i počeo se družiti s prijateljima po cijelim svijetu. Na usluzi Google+ mogu objavljivati moje omiljene video zapise , fotografije, kreativne stvari , omiljene glazbenike, razne anegdote i još mnogo drugih priloge.
U mojim krugovima nalazi se više od tisuću prijatelja iz cijelog svijeta.
Druženje na ovoj društvenoj mreži mnogo mi je pomoglo da duge zimske dane lakše prebrodim.



Ovu digitalnu manipuliranu fotografiju napravio sam u čast Googla+ .
Dragi moji virtualni prijatelji primite moje pozdrave u nadi da ćemo se i dalje družiti putem ove društvene mreže.


     Mari Brezovec

Broj komentara: 8:

  1. Dozvoli mi,da ti u svoje ime čestitam za krasnu kreaciju u čast na druženje na G+, ponosna sam nate

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala , hvala na lijepom komplimentu !!
      lijep pozdrav Alenka

      Izbriši
    2. Hvala, Mario ti si se trudio, da si ostvario ovu fotku u čast svih, koji se druže na G+

      Izbriši
    3. Naravno, da ćemo se družiti

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Orange Smiley - hvala na posjeti moga bloga i na pohvali
      Pozdrav

      Izbriši
  3. Manipolazioni fotografiche: un'attività incantevole. Mi piace la grafica e ammiro la tua.
    Buona giornata di sole nei pensieri.
    Sari

    OdgovoriIzbriši

Molim da Vaši komentari ne sadrže nepristojne sadržaje .
Hvala