ponedjeljak, 31. ožujka 2014.

1. APRIL dan kad sam te upoznao


Upoznao sam te slučajno !
Bio je 1. travanj 1975.godine. 
Taj dan kad sam te vidio pomalo je čudan, zamisli 1 april dan kad je dan ludih, dan svih luđaka ili jednostavno 1.april, dan kad se većina ljudi šali i drugima podvaljuje "fore".
Za nas nije bio tako. Taj dan u bivšoj državi SFRJ slavio se kao dan omladinskih radnih akcija. Jedna od najboljih tekovina bivše Jugoslavije bile su Omladinske radne akcije, preteča današnjeg  volontiranja  i društveno-korisnog rada. Bili smo akcijaši i voljeli smo raditi i dokazivati da možemo biti uzor generacijama.
Mislim da je pogled na te tvoje plave oči  zapečatio moju sudbinu.  Pamtit ću dok živim oči plave boje i tvoj veseo pogled upućen meni . Od toga dana prošlo je 39. godina i veseli me spoznaja da me te tvoje plave oči još gledaju . Draga moja, jako se dugo poznajemo i da ti budem iskren, super mi je s tobom. S tobom sam proživio najljepše trenutke jer si bila uz mene odmah nakon uspješnih projekata, odluka i situacija. Zapravo, ti si bila ta koja je taj užitak još više pojačala.
Zajedno smo prolazili padove i uspone , veselili se svakom novom idejom i napretkom . Kao da nas je cijeli taj put vodio akcijaški duh.
Upoznali smo se jako davno. U jedno divno proljetno
veće okićeno divnim nijansama ljubičastih , zelenih i žutih boja.
I sada nakon toliko godina zajedno smo ostarili , ostali smo isti u duši samo se izgled malo promijenio.
Sjećaš li se kada smo doznali da ćemo biti baka i djeda ?
Nemoguće je opisati taj doživljaj i neprospavanu noć.
Upoznao sam te slučajno : I taj dan kad sam te vidio,odmah sam znao da si ti ONA PRAVA!- Bio sam u pravu !!!!!!!!!!! 

fotografija snimljena 20. 04. 1975.god


Poznajemo se dugo ali najvažnije nismo postali stranci.
Ova priča nema kraja , nastavak slijedi jednog 1. Aprila
negdje u budućnosti.

    Mario





Broj komentara: 5:

  1. Jako lijepo Mario.Iskrene čestitke od Ruže i Vjekoslava.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno sastavljeno .Bili ste divni onako mladi ,a sad ste jos divniji jer ste bogatiji 39 godina s voljenom osobom i sa puno toga dobivenog u tim godinama.Ono sto je fascinantno je to sto je ljubav prisutna za sve oko vas ,a to je ono najbitnije imati veliko srce.Zelim vam jos puno godina zdravlja ,srece i ljubavi u vasem zajednickom zivotu i nadam se da ce ova vasa prica potaknuti mlade parove da se u zivotu treba boriti za ono dobro i nikad ne odusajati od ljubavi.Srdacan pozdrav obitelji Brezovac:-)))))))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnogi se trude da pronađu pravu osobu, a nikako da se potrude da budu prava osoba!
      To ti je moj moto a vjerujem i od moje Nadice !!
      Hvala na lijepom komentaru !!
      Veliki pozdrav

      Izbriši

Molim da Vaši komentari ne sadrže nepristojne sadržaje .
Hvala