petak, 18. ožujka 2011.

Proljeće

  
Danas sam u parku gledao drveće,
 osjetio topli dodir sunca,
 a u zraku se širio miris tek niknute trave.
Znao sam proljeće je stiglo.
Doviđenja Zimo tvoje vrijeme je prošlo
i dopusti proljeću da zavlada prirodom.
Moja unuka dotrčala je iz škole i veselo      
pjevala pjesmicu :
Visibaba mala
zvoniti je stala
cin cin cin
don don don
čujte mali zvon.         

Svi ovi događaji potakli su me da sjednem
za računalo i osmislim ilustraciju na 
temu proljeće.
 Evo ovako sam zamislio jedan topli
proljetni dan okupan suncem ,toplinom i
živim bojama koje se stapaju sa mirisom
procvalh voćaka.

 Uživajte u proljeću , imajte na umu , nešto što je lijepo kratko traje.

    Mario

Nema komentara:

Objavi komentar

Molim da Vaši komentari ne sadrže nepristojne sadržaje .
Hvala