subota, 31. srpnja 2010.

Naši anđeli

Naše unuke
Sjećanje na prvu objavu da ćemo postati
baka i djed ne može se tako lako zaboraviti.
Vijest me nije šokirala već dapače jako obradovala.
Ja kao ponosni budući djed osjećao sam se nekako
još zreliji , mada sam znao da mi se još jedna
stranica u mom životu ispunila , a polagano nova
ne daj Bože zadnja okrenula.
Do sada sam bio tata ,a od sad tata i djed.
Sada imamo dvije unuke starosti šest i dvije godine.
Ti naši prekrasni anđeli , a ponekad i anđeli sa
rogičima unijeli su mnogo radosti u naš život.
Ne znam ali čini mi se da se više baka i ja pažnje
posvećujemo njima nego našoj djeci.
Možda grešim ?
                                                             klikni na foto

 Emocionalna privrženost djece prema bakama i djedovima 
druga po redu najsnažnija i najintenzivnija emocionalna veza
koju djeca razvijaju nakon one prema roditeljima.
Emocionalna povezanost baka i djedova prema unučadi
počinje s ljubavlju na prvi pogled, a djeci je potrebno
nekoliko godina da shvate kako i njihov
i roditelji imaju svoje roditelje.
Djeca vole slušati bakine priče iz mladosti i vremenu kad 
su njihovi roditelji bili djeca. Bez obzira na njihov stupanj
 izobrazbe, uz čvrste emocionalne veze, djeca
rado i spremno uče od baka i djedova.
Zato volite svoje unučad jer oni u vama vide sve najbolje.
Mnogo puta sam rekao da sam ja njima velika igračka .

                               Mario

                                                                        Mirta                                                                                                                  



                                                                   Lara Ines

1 komentar:

Molim da Vaši komentari ne sadrže nepristojne sadržaje .
Hvala