srijeda, 26. svibnja 2010.

rođendanska čestitka

Ovaj post posvećujem mojoj supruzi Nadi
za njezin rođendan.
Sretno ti bilo... nadam se , da nisam
previše sebičan kad sam u svakoj
želji izrazio Ti, da samo mene voliš,
da još dugo ostanemo zajedno,
pa zauvijek...najradije itd.



 Gdje sve nisi bila.

I što sve okusila nisi
I eto te na pola vijeka,
bezbrižno odsutna u svojim mislima.

Ne osvrći se na minule godine
ispunjene kišom i duginim bojama.
Prihvati samo jedno...
Još uvijek u tebi bijele breze trepere
Još uvijek je u tebi bosonoga djevojčica,
koja veselo tapka po baricama,
poslije ljetnog pljuska.
Još uvijek te godine pregaziti neće!
Sretan rođendan!!!!!


Da bi tvoje ruke dotakle zvijezde na nebu, da najljepši ostvari ti se san, da ti sunce uvijek sja u tvom životu, to su moje želje za tvoj rođendan!!!!!!
               
                        Mario

2 komentara:

  1. Dragi Moj! Mario!
    Da ja samo tebe volim !
    svi ostali voljeni nebi bili kraj nas
    da nije bilo Tebe !
    Od srca Ti zahvaljujem na čestitci i prekrasnim
    stihovima koje si posvetio meni.
    tvoja supruga Nada

    OdgovoriIzbriši
  2. 3x8 pogodi tko sam!
    volim te!

    OdgovoriIzbriši

Molim da Vaši komentari ne sadrže nepristojne sadržaje .
Hvala